تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 1:28
کد خبر : 110242

🔺پیروزی پانیک تالش برابر داماش در شهرآورد جنجالی لیگ ۳

🔺پیروزی پانیک تالش برابر داماش در شهرآورد جنجالی لیگ ۳

هفته شانزدهم از رقابت‌های مرحله نهایی گروه دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور و در شهرآورد گیلان تیم‌های پانیک تالش و داماش گیلان عصر امروز در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف هم رفتند. داماش گیلان با تغییرات پیاپی در کادر فنی در این دیدار به میدان رفت و بهزاد داداش زاده به عنوان سرمربی

هفته شانزدهم از رقابت‌های مرحله نهایی گروه دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور و در شهرآورد گیلان تیم‌های پانیک تالش و داماش گیلان عصر امروز در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف هم رفتند.

داماش گیلان با تغییرات پیاپی در کادر فنی در این دیدار به میدان رفت و بهزاد داداش زاده به عنوان سرمربی و امید هرندی به عنوان مدیر فنی بر روی نیمکت لاجوردی پوشان حضور پیدا کردند.

این بازی در حالی که تا دقایق پایانی ۳ بر صفر به نفع پانیک تالش در جریان بود با اعتراض هواداران داماش به کادر فنی و بازیکنان، خواهان انصراف از ادامه مسابقه شدند که با واکنش داداش زاده سرمربی تیم همراه شد و تیم داماش را از زمین بیرون کشید.

در این بین پرتاب ترقه و اشیای متفرقه از سوی هواداران تیم میزبان نیز باعث شد جو ورزشگاه بیش از پیش ملتهب شود.

گل‌های این بازی توسط دانیال مهدیان، محبی و گل به خودی بازیکن داماش به ثمر رسید.

با این نتیجه پانیک تالش ۳۳ امتیازی شده و به صدر جدول رده بندی صعود کرد و تیم داماش هم با ۲۴ امتیاز در رده چهارم باقی ماند تا فقط بر روی کاغذ شانس حضور در پلی آف را داشته باشد.

دیدار دو تیم اتحاد فومن و علوی خرمدره هم که قرار بود امروز در ورزشگاه آزادی فومن برگزار شود به دلیل حضور نیافتن تیم فومن ۳ بر صفر به سود نماینده خرمدره اعلام شد.

اتحاد فومن با از دست دادن این بازی حساس خانگی ۱۷ امتیازی و در رده هفتم جدول رده بندی ایستاد تا در یک قدمی سقوط به لیگ استان قرار بگیرد.

همچنین تیم مقاومت آستارا در تبریز مقابل میزبانش تیم آرتام این شهر شکست خورد و با ۲۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور ایستاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.